عاقبت لوس بازی........

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

ﺳﺮ ﺳﻔﺮﻩ ﺷﺎﻡ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺑﺮﺍ ﺑﺎﺑﺎﻡ
ﺍﺱ ﺍﻭﻣﺪ
ﮔﻔﺖ پسرم ﺑﺨﻮﻥ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﭼﯽ
ﻧﻮﺷﺘﻪ
ﻣﻨﻢ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺧﻮﺩﻡ ﻭ ﻟﻮﺱ ﮐﻨﻢ
ﮔﻔﺘﻢ:
ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺳﺮﺭﺍﻫﺖ ﺩﺍﺭﯼ
ﻣﯿﺎﯼ ﯾﻪ
ﻣﺎﯼ ﺑﯿﺒﯽ ﻫﻢ ﺑﺮﺍ ﺑﭽﻪ ﺑﮕﯿﺮ ﺑﻮﺱ
ﺑﻮﺱ
ﻋﺎﻗﺎ ﺗﺎ ﻣﺎ ﺍﯾﻨﻮ ﮔﻔﺘﯿﻢ ﻣﺎﻣﺎﻧﻤﻮﻥ ﺑﺎ
ﮐﻔﮕﯿﺮ ﮐﻮﺑﯿﺪ ﺗﻮﺻﻮﺭﺕ ﺑﺎﺑﺎﻫﻪ
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﻡ ﻧﺎﻣﺮﺩﯼ ﻧﮑﺮﺩ ﺩﯾﺴﻪ ﺑﺮﻧﺞ
ﮐﻮﺑﯿﺪ
ﺗﻮ ﺳﺮﻩ ﻧﻨﻬﻪ ﯾﻌﻨﯽ ﯾﻪ ﺩﻋﻮﺍﯾﯽ
ﺭﺍﻩ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﮐﻪ ﻧﮕﻮ ﻭﻧﭙﺮﺱ
ﺑﻌﺪ ﭘﺎﺷﺪ ﺭﻓﺖ ﻋﯿﻨﮑﺸﻮ ﺑﯿﺎﺭﻩ
ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻃﺮﻓﻪ ﺑﺨﻮﻧﻪ ﺑﺒﯿﻨﻪ
ﮐﯽﺑﻮﺩﻩ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ
ﻣﻨﻢ ﻓﺮﺍﺭ ﮐﺮﺩﻡ ﺍﺯ ﺩﯾﺸﺐ ﺗﻮ
ﭘﺎﺭﮐﻢ
ﻋﺠﺐ ﻫﻮﺍﯾﻪ ﻧﺎﺯﯾﻪ ﺟﺎﺗﻮﻥ ﺧﺎﻟﯽ
ﮐﺴﯽ ﺟﺎ ﺧﻮﺍﺏ ﺳﺮﺍﻍ ﻧﺪﺍﺭﻩ|:



نظرات شما عزیزان:

آتــنا
ساعت22:12---15 آذر 1393
هـِ من از هــمتون بـدتـر و خـطرنـاکتــرم
پاسخ:ن بابا تو بپای من ک نمیرسی خخخخخ


بچه بد
ساعت14:33---17 شهريور 1393
اوهوم
حالا شـد
پاسخ:من بد ترم ......... ;))))))))


بچه بد
ساعت1:23---7 شهريور 1393

پاسخ:چیه امیتیس خخخخخخخخ باشه باوا هستی خوبه؟؟؟؟؟؟


بچه بد
ساعت20:28---6 شهريور 1393
هستم هستم هستم
پاسخ:نیستی


بچه بد
ساعت11:00---6 شهريور 1393
مــیگم هستم بــگو چــشـم
پاسخ:نیستی دختر جون نیستی


بچه بد
ساعت21:26---5 شهريور 1393
هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم هســتم
پاسخ:نیستی :| ...........................................


بچه بد
ساعت20:51---5 شهريور 1393
هــــــــــــــستم
پاسخ:امیتیس نیستی


بچه بد
ساعت16:38---5 شهريور 1393
هــِ واقعـــا؟؟
پاسخ:اره عزیزم خطرناک تر از من ک نیستی خخخخخخ


بچه بد
ساعت11:10---5 شهريور 1393
اره تازه ب این نتیجه رسیدم
وووووووویی داداشی من خیلی خطرناکم ن؟؟!!؟؟
پاسخ:ن بابا فقط کسی نباید شب نزدیکت بخوابه خخخخخخ


بچه بد
ساعت20:29---4 شهريور 1393
بــــــرو
ادرس نمیدم من خطرناکم
پاسخ: خخخخخخ دیدی اخرش اعتراف کردی


بچه بد
ساعت19:41---4 شهريور 1393
اصن ادرس نمیـــدم
حــقته تو پــارک بخوابی
پاسخ: عی باوا اصلا میرم خونه نفسم تو ک ادرس نیدی گگگ


بچه بد
ساعت15:21---3 شهريور 1393
اصلا خطرناک نیستم فقط یکم شیطونم همین
والا
پاسخ: خب همون شیطونیت منو بدبخت میکنه خخخخ باشه بابا تسلیم ادرس بده امشب بیام خونتون


بچه بد
ساعت10:01---3 شهريور 1393

پاسخ: خو خطرناکی چیکار میشه کرد وگرنه میومدم


بچه بد
ساعت19:36---2 شهريور 1393
دســـــــتت دردنکنه من خطردارم؟؟!؟؟؟!؟!؟!؟
من انقدمهربونم،گلم،نازم،جیگرم،عسل م، سنبلم.
دلت میاد بهم بگی خطرناک؟؟؟
پاسخ:اره عزیزکم تو انقده مهربونی،گلی،نازی،جیگری،عسلی،سنبلی خخخخخخخ ولی خلاصه از اون لحاظ خطر داری خخخخخخ


بچه بد
ساعت16:38---2 شهريور 1393
بیا خونه ی من دیگه خجالت میکشی؟؟
پاسخ:گگگگگگگگگگ تو ک ادرس نمیدی تازشم خونه شما نمیام تو خطر داری...... .خخخخ


nafas
ساعت18:48---1 شهريور 1393
من حرفی ندارمممم
پاسخ:بابا جای خواب سراغ نداری؟؟؟؟؟؟؟ عی بابا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ جمعه 31 مرداد 1393 ساعـت 17:19 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |